Vakuuta asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaasi relevantilla sisällöllä ja vahvista verkkobrändiäsi. Markkinointi- ja sisällöntuotantotiimimme kehittää kanssasi luovia ja houkuttelevia sisältöjä B2B- ja B2C-sektoreille. Oikean markkinointikonseptin avulla sinut ja tuotteesi huomataan, ja voit kasvattaa liikennettäsi ja myyntiäsi. Analyysit, kielelliset ja kulttuuriset mukautukset sekä SEO-asiantuntemus kuuluvat myös tarjontaan.
Hiilijalanjälki on ympäristöindikaattori, joka pyrkii heijastamaan kaikkia kasvihuonekaasuja (GHG), joita syntyy suoraan tai epäsuorasti. Me autamme sinua laskemaan hiilijalanjälkesi kansainvälisten protokollien (ISO 14069 ja GHG Protocol) perusteella.
Lisäksi, jos niin pyydetään, voidaan hoitaa rekisteröinti Ekologisen Siirtymän ja Väestöhaasteen Ministeriössä saadakseen CALCULO, REDUZCO ja/tai COMPENSO -tunnukset.
ISO 26000:n sosiaalisen vastuun periaatteet
Tilivelvollisuus
Vastuu yhteiskuntaan, talouteen ja ympäristöön kohdistuvista vaikutuksista.
Läpinäkyvyys päätöksissä ja toiminnassa, jotka vaikuttavat yhteiskuntaan ja ympäristöön.
Organisaation käyttäytymisen tulisi perustua arvoihin, kuten rehellisyys, oikeudenmukaisuus ja eheys.
Organisaation tulisi kunnioittaa, ottaa huomioon ja vastata sidosryhmien etuihin.
Kukaan yksilö tai organisaatio ei ole lain yläpuolella.
Organisaation tulisi kunnioittaa kansainvälisiä käyttäytymisnormeja lainmukaisuuden periaatteen noudattamisessa.
Ihmisoikeuksien kunnioittaminen